نمایندگی یخچال سامسونگ
نوشته شده توسط : repairsman

نمایندگی یخچال سامسونگ زبده ترین و مجرب‌ترین کارشناسان دو حوزه فروش و تعمیر را به همکاری فراخوانده است تا قادر به ارائه‌ تخصصی ترین خدمات به کاربران یخچال های سامسونگ گردد. نمایندگی یخچال Samsung با تجهیز فضایِ خود به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای یخچال های سامسونگ و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.
کادر مجرب و باسابقه‌ی مرکز تعمیرات  یخچال سامسونگ در بخش تعمیر، با بهره ‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی است که به هر دلیل ممکن است در یخچال های سامسونگ ایجاد شده باشند. تمامی سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز سامسونگ مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی این شرکت معتبر مطرح گشته‌اند.

خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها در دو حوزه تعمیر و فروش به متقاضیان است. در این دو حوزه تیمی از برترین اساتید تعمیر و فروش حضور دارند و بالاترین سطح کیفی خدمات را به متقاضیان، مراجعان و مشتریان گرامی ارائه می دهند.

نمایندگی نمایندگی یخچال سامسونگ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید. خدمات ارائه شده در نمایندگی یخچال سامسونگ در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش‌های آتی با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

اگر چه یخچال های سامسونگ در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصولات، صرف نظر از مدل و نوع دستگاه خویش، می توانند تخصصی ترین سرویس های تعمیر و بهسازی را از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال سامسونگ دریافت نمایند. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ مطرح سازد.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های سامسونگ که در نمایندگی یخچال سامسونگ مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات یخچال Samsung، توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در یخچال، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی یخچال سامسونگ در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

نمایندگی فروش یخچال سامسونگ

متقاضیان خرید یخچال های سامسونگ می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی سامسونگ، کالای مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی یخچال سامسونگ است. متقاضیان خرید یخچال های سامسونگ می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی سامسونگ و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

ضمانت و گارانتی خدمات در نمایندگی یخچال سامسونگ

بازه زمانی گارانتی خدمات در نمایندگی یخچال سامسونگ اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی مجازیخچال سامسونگ همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.
بد نیست بدانید که در خدمات مرتبط با تعمیر یخچال های سامسونگ صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

روند سرویس یخچال در محل

سرویس یخچال در محل ، روند مشخص و تعریف شده ای دارد که موجب نظم بیشتر آن شده است. برای بهره مندی از این سرویس، باید اول با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به عنوان یکی از زیر مجموعه های مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما از شما مدل یخچال و مشکلات ایجاد شده را پرسیده و اطلاعات لازم را ثبت می کنند. اول راه حل هایی به شما ارائه می شود که با اجرای آنها، مشکل را برطرف کنید. در صورت از بین نرفتن ایراد، تیم کارشناسی به آدرس شما مراجعه می کنند تا یخچال را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

پس از بررسی و انجام پروسه عیب یابی، بخش های آسیب دیده تعمیر یا تعویض خواهند شد. این مرحله شامل تعمیر کندانسور، تعمیر یا تعویض موتور، تعمیر فن، تعویض لامپ و لاستیک دور درب، تعویض فیلتر ها و مواردی از این دست خواهد شد. در نهایت یخچال تست شده و بدون هیچ نقص و ایرادی به شما تحویل داده خواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

سرد نکردن و یا بیش از حد سرد کردن یخچال، صدا دادن موتور یخچال فریزر، روشن نشدن یخچال، خرابی آب سردکن، خرابی المنت های یخچال و کار نکردن اتومات یخچال فریزر از جمله مشکلات احتمالی برای یخچال فریرز است. در این شرایط تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با کارشناسان نمایندگی سامسونگ است.

پس از آن در کمترین زمان ممکن تعمیرکار به محل شما اعزام شده و در همانجا، یخچال را عیب یابی می کند. در فرآیند تعمیر یخچال فریزر سامسونگ ممکن است قطعاتی مانند موتور، کمپرسور، برد، اتومات و سایر قطعات یخچال مورد بررسی قرار گیرند و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض شوند. تلاش همکاران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ این است که با مناسب ترین هزینه مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند.

تعمیر یخچال دوقولو سامسونگ

همانند تعمیر یخچال فریز سامسونگ و یخچال ساید بای ساید، تعمیر یخچال دوقلو سامسونگ در محل انجام می شود. یخچال های دوقلوی سامسونگ همانند یخچال فریز بوده با این تفاوت که یخچال و فریز در دو دستگاه جداگانه قرار دارند. در واقع یکی از دستگاه ها یخچال و دیگری فریزر است.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که وجود عیب در یکی از دستگاه ها بر دیگری تأثیری ندارد. برای مثال بروز اشکال در یخچال تأثیری بر فریزر نداشته و برای رفع عیب، تنها یخچال مورد بررسی قرار می گیرد. از مزیت های تعمیر یخچال سامسونگ در محل، تضمینی بودن خدمات تعمیر و تعویض قطعات است. به عبارت دیگر، تعمیر یا تعویض هریک از اجزای یخچال سامسونگ با ارائه ضمانت نامه کتبی صورت می گیرد تا مشتری از کیفیت خدمات آسوده خاطر باشد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید از تخصصی ترین خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در منزل می باشد. همانطور که می دانید یخچال های ساید بای ساید از حجم و وزن بالایی برخوردار هستند و امکان جا به جایی آنها بسیار دشوار است. از این رو تمامی خدمات مربوط به این دستگاه به صورت سرویس در محل انجام شده و شامل تعمیرات و سرویس های دوره ای می شود.
از این رو چنانچه با مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از اندازه یخچال، یکسره شدن اتومات، برفک زدن و یا ارورهای مختلف یخچال ساید بای ساید سامسونگ مواجه هستید با ما تماس بگیرد. تعمیرات احتمالی یخچال شما شامل تعمیر موتور، کمپرسور، تعویض لاستیک های درب، تعویض شیلنگ آب یخچال و تعمیر برد و یا اتومات آن خواهد بود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، در این مجموعه، برای عملکرد مناسب دستگاه، قطعات فابریک جایگزین قطعات معیوب خواهند شد.

منبع : نمایندگی رسمی Samsung





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: نمایندگی سامسونگ , نمایندگی رسمی سامسونگ , نمایندگی یخچال سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: